. گیربکس توربینی ایتالیا

گیربکس سمپاش توربینی

کد قطعه: 9002

  • تولیدکننده: ایتالیا
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 10
تماس بگیرید

نقد و بررسی گیربکس سمپاش توربینی

گیربکس سمپاش توربینی یا گیربکس دو سرعته سمپاش های توربولاینر و اتومایز یکی از با کیفیت ترین قطعاتی می باشد که از دو کشور ترکیه و ایتالیا وارد ایران می شود که با توجه به استاندارد بودن ابعاد گیربکس های ساخته شده می توانید در صورت هرگونه خرابی می توانید با خرید این مدل گیربکس به راحتی جایگزین گیربکس قبلی سمپاش شما گردد .

 گیربکس سمپاش  توربینی از جمله گیربکس های کلاچ دار می باشند که با حرکت دادن این اهرم گیربکس در سه وضعیت دورانی قرار می گیرد

در حالت اول با توجه به ایجاد نسبت 1 به 3.5 دوران ورودی را به 3.5 برابر افزایش داده که در صورت پیش فرض با دوران 540 دوری PTO  تراکتور که به واسطه گاردان به پمپ سمپاش و بعد پمپ به گیربکس فوق نصب می شود شافت خروجی گیربکس به دوران 1890 دور بر دقیقه می رسد .

در حالت دوم با توجه به ایجاد نسبت 1 به 4.5 دوران ورودی را به 4.5 برابر افزایش داده که در صورت پیش فرض با دوران 540 دوری PTO  تراکتور که به واسطه گاردان به پمپ سمپاش و بعد پمپ به گیربکس فوق نصب می شود شافت خروجی گیربکس به دوران 2430 دور بر دقیقه می رسد .

و در حالت سوم حالت خلاص می باشد که ارتباط شافت ورودی را با شافت خروجی قطع می نماید تا در صورت عدم استفاده از فن توربین دوران انتقال پیدا نکند .

 همانطور که گفته شد این گونه گیربکس ها که به گیربکس دوسرعته سمپاش معروف می باشند یکی از اعضای مهم در سمپاش های توربولاینرو اتومایزر تلقی می شود که روی شافت خروجی آنها فن توربین به واسطه مهره سر شافت نصب می شود و توسط سوراخ های پایه های پوسته گیربکس روی سمپاش نصب می گردد .

پرسش و پاسخ گیربکس سمپاش توربینی


نظرات گیربکس سمپاش توربینی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: توربولاینر, سمپاش توربینی