. پرکن چدنی مخزن

پرکن چدنی مخزن

کد قطعه: 4010

  • تولیدکننده: ایران
  • وضعیت : 2 تا 3 روز آینده
  • تعداد موجودی : 0
تماس بگیرید

نقد و بررسی پرکن چدنی مخزن

 پرکن چدنی مخزن

یکی از قطعاتی مهم که در سمپاش های پشت تراکتوری مورد استفاده قرار می گیرد پر کن چدنی مخزن می باشد. این مدل پر کن یکی از متداول ترین انواع پر کن می باشد که بر روی سمپاش های پشت تراکتوری 400 لیتری و 600 لیتری مورد استفاده قرار می گیرد.
 در زمان سمپاشی به واسطه میزان سمپاشی و خالی شدن مخزن سمپاش باید به سرعت مخزن را محیای سمپاشی نمود در این رابطه نیاط می باشد تا مخزن سمپاش را به سرعت پر از آب نمود تا وقفه ای در روند سمپاشی پیش نیاید.
 برای استفاده از این پرکن باید به نکات ذیل توجه نمائید.
عملکرد این گونه پر کن یا آبکش مخزن به این شکل می باشد که پرکن چدنی مخزن دارای یکه قسمت ورودی با رزوه ½ اینچ می باشد که محل نصب شلنگی می باشد که یک سر دیگر آن روی شیر خروجی شیر فشارشکن نصب شده است و سمت دیگر پرکن چدنی به شلنگ خرطومی نصب می شود که سمت دیگر آن داخل مخزن قرارداده شده است. حال پرکن چدنی مخزن را داخل مخزن آب انداخته که به واسطه سنگینی به زیر آب می رود.
 حال با روشن کردن تراکتور و در گیر کردن PTO تراکتور پمپ سمپاش شروع به پمپاژ می کند شیر روی شیر فشار شکن را که به شلنگ پر کن وصل می باشد را باز نموده که با ورود آب به داخل پر کن آب به داخل مخزن انتقال داده می شود.
پرکن های چدنی مخزن در کنار کارآیی خوبی که دارد به واسطه استفاده در مخازن و رودخانه ها شن و ذرات مختلفی را به همراه آب به داخل سمپاش انتقال می دهد. اما در ادامه به واسطه استفاده از فیلتر های متفاوت این ناخالصی ها را از آب جدا می نمایند.

پرسش و پاسخ پرکن چدنی مخزن


نظرات پرکن چدنی مخزن

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: پرکن, یدکی سمپاش, چدنی