. موتور هندا GX160

موتور هندا GX160

کد قطعه: 2011

  • سازنده چین
  • توان موتور 4.8HP
  • حجم موتور 163CM
موارد بیشتر
  • تولیدکننده: چین
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 1
تماس بگیرید

نقد و بررسی موتور هندا GX160

 موتور هندا GX160 چین

 موتور هندا GX160 چین نمونه چینی موتورهندا ژاپن می باشد که در بازار امروز موتور های متعددی از کشور های مختلف وجود دارد که سهم عظیمی از این موتور ها را موتور های چینی به خود اختصاص دارند که به دلیل قیمت مناسب و کیفیتی در حد و اندازه قیمتشان آن ها را در بازار فروش این گونه قطعات نگه داشته است .
   موتور هندا GX160 چین مشابه نمونه اصلی خود دارای حجم موتوری معادل 163 سانتیمتر مکعب که توانسته توانی در حدود 4.8 اسب بخار  را با دوران 3600 دور بر دقیقه را ایجاد کند . این موتور دارای شافت خروجی جهت انتقال توسط چرخ زنجیر و فولی تسمه را دارد .
 موتور هندا GX160 چینی دارای منبع بنزین (باک) با حجم 3.1 لیتر می باشد و برای روشن کردن موتور باید از هندل استفاده نمود
 هر قطعه دواری برای بهبود کارکرد خود نیاز به روغن کاری دارد که این موتور به واسطه مکانیزم مکانیکی استفاده نمود و روغنی که موجود در موتور که به میزان 0.6 لیتر می باشد را به تمام نقاط موتور جهت روغنکاری برساند .
 در موتور های احتراقی به واسطه تولید گرمایی که در اثر کارکرد دارند نیاز به خنک کاری وجود دارد که در این نوع موتور ها از روش هواخنک استفاده می نمایند که این امر را به واسطه بدنه آلومینیومی و شیار های موجود در سرسیلندر باعث متعادل شدن دمای موتور می شوند .
 موتور GX160 با توجه به توان خود می تواند 10.3 کیلو نیوتن را در خروجی خود ایجاد کند که این گشتاور می تواند میزان قابل قبولی برای پمپ های سمپاش باشد که معمولا به واسطه فولی تسمه این دو را با هم کوبل می کنند که پس از استارت موتور فوق باعث حرکت در شافت ورودی پمپ می شود .
 موتور های بنزینی را باید با استفاده از گیج روغنشان سطح روغن را چک کرد که از استاندارد خود کمتر نباشد و روغن فوق را هر 200 ساعت کار تعویض کنید .
 با توجه به این که نظرات شما در رابطه با موضوع فوق به اطلاعاتی که به دلیل در گیر بودن با این گونه موتورها به دست آورده اید  می تواند کمک بزرگی به دوستان در بهبود کار با این قطعات و انتخاب درست در خریدشان داشته باشد 

مشخصات فنی موتور هندا GX160

مشخصات فنی موتور
سازنده چین
توان موتور 4.8HP
حجم موتور 163CM
ماکزیمم گشتاور 10.3NM
سرعت دوران 3600RPM
سوخت بنزین (اکتان 86)
تعداد سیلندر تک سیلندر
سوخت رسانی کاربراتور
میزان مصرف 295g/HPh
باک بنزین 3.1L
حجم روغن 0.6L
حجم گردش موتور جهت عقربه ساعت
استارت هندل سیمی
سیستم خنک کاری هوا خنک
ابعاد 30cm*36.5cm*34cm
وزن 15kg
سایر مشخصات

پرسش و پاسخ موتور هندا GX160


نظرات موتور هندا GX160

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: موتور, موتور سمپاش, یدکی, قطعات یدکی, موتور هندا, GX 160, چین