. مخزن 400 لیتری سمپاش

مخزن 400 لیتری سمپاش پشت تراکتوری

کد قطعه: 10006

  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 11
قیمت: 3,950,000 تومان

نقد و بررسی مخزن 400 لیتری سمپاش پشت تراکتوری

ظرفیت سمپاش همیشه اولین ویژگی هست که کشاورزان به آن توجه می کنند و برای آن ها اهمیت دارد. هرچه ظرفیت سمپاش بیشتر بوده تعداد دفعات پر کردن آن برای سمپاشی کاهش یافته و باعث صرفه جویی و در زمان و هزینه می شود. ظرفیت سمپاش ها بستگی به نوع سمپاش (بوم دار،توربولاینر زراعی، باغی و ...) و ابعاد آن (مثلا طول بال بوم در سمپاش های بوم دار و یا قطر فن در سمپاش های باغی و...) تعیین می شود.

مخزن های سمپاش ها یک ظرفیت اسمی دارند که با آن شناخته می شوند و یک ظرفیت واقعی که معمولا اندکی بیشتر از ظرفیت اسمی آن هاست. به عنوان مثال مخزن های 600 لیتری، دارای ظرفیت واقعی 630 لیتر می باشند.

مخزن های پلاستیکی زرد رنگ 400 و 600 لیتری از جنس پلی اتیلین بوده و از پر فروش ترین مخزن های سمپاش های بوم دار 8 و 10 و 12 و 14 متری هستند.

شرکت کاشت پلاس ارائه دهنده انواع قطعات یدکی سمپاش های پشت تراکتوری به صورت آنلاین بوده و امکان خرید آنلاین از سایت و ارسال کالا به سراسر نقاط ایران وجود دارد. شما می توانید مخزن با ظرفیت مورد نظر خود را به صورت آنلاین و یا از طریق انتقال وجه کارت به کارت خریداری کرد و مخزن را درب منزل خود دریافت نمایید.

پرسش و پاسخ مخزن 400 لیتری سمپاش پشت تراکتوری


نظرات مخزن 400 لیتری سمپاش پشت تراکتوری

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: مخزن 400 لیتری سمپاش, مخزن سمپاش طبرستان