. پخش کننده هوا فن سمپاش توربین باغی

پروانه ثابت فن سمپاش باغی

کد قطعه: 9003

  • تولیدکننده: ترکیه
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 5
قیمت: 3,500,000 تومان
این کالا داری حداقل 5 خرید می باشد.

نقد و بررسی پروانه ثابت فن سمپاش باغی

یکی از سمپاش های  مناسب برای سمپاشی درختان و باغ ها سمپاش های توربینی باغی هستند. این سمپاش ها دارای یک فن می باشند که محلول سم خارج شده از نازل سمپاش را به وسیله هوا به ذرات ریزتری تبدیل کرده و به فاصله ی بیشتری نیز پرتاب می کنند. بستگی به قطر پروانه فن سمپاش های باغی دارای عرض پاشش (عرض کار) مختلفی می باشند به این معنی که هرچه پروانه فن سمپاش توربینی باغی بزرگتر باشد حجم هوای بیشتر تولید کرده و در نتیجه عرض پاشش بیشتری خواهد داشت.

بادگیر فن باغی یا همان پره های ثابت  پخش کنند هوا، قطعه ای بسیار مفید و موثر بر روی عملکرد سمپاش های توربینی باغی است. این قطعه قابلیت نصب بر روی پروانه فن سمپاش های باغی با قطر پروانه 90 و 75 سانتی متر می باشد. این قطعه(پخش کننده هوا) از دو بخش حلقه پلاستیکی مرکز و پره های استیل ثابت تشکیل شده است که با پیچ بر روی بدنه و طوقه فن سمپاش نصب می شود. محل قرارگیری آن نیز قبل از پروانه فن و در ورودی فن می باشد.

از مزیت های این قطعه می توان موارد زیر را نام برد:

-افزایش باد دهی (دبی) فن سمپاش

 -کاهش مکش شاخ و برگ و خاک به داخل فن

-افزایش بازدهی فن و در نتیجه کاهش مصرف سوخت تراکتور

-کاهش سرو صدای فن 

برای اطلاع بیشتر می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه نموده و مقاله مربوط را مطالعه بفرمایید.

شما می توانید با خرید این قطعه و نصب آن بر روی فن سمپاش باغی خود کارایی آن را افزایش داده و از مزایای ذکر شده بهره مند شوید. شرکت کاشت پلاس ارائه دهنده ی قطعات یدکی سمپاش های پشت تراکتوری از جمله سمپاش توربینی باغی می باشد. امکان خرید آنلاین قطعات از سایت شرکت و همچنین ارسال آن ها به سراسر کشور و درب منزل فراهم می باشد.

با ما در تماس باشید.

پرسش و پاسخ پروانه ثابت فن سمپاش باغی


نظرات پروانه ثابت فن سمپاش باغی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: پره ثابت فن باغی, فن پروانه ثابت باغی, پخش کننده هوا فن