. توری سوپاپدار نازل

توری سوپاپدار نازل

کد قطعه: 5050

  • محل مصرف بوم
  • جنس بدنه پلیمر - استیل
  • فشارکاری 8bar
موارد بیشتر
  • تولیدکننده: ترکیه
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 58
قیمت: 20,000 تومان

نقد و بررسی توری سوپاپدار نازل

 توری سوپاپدار نازل

 در سمپاش های مدرن برای جلوگیری از خروج سم بعد از قطع پاشش آن ، از توری های سوپاپدار نازل استفاده می نمایند که این امر باعث کاهش هدررفت سم می شود .

 توری نازل ضد چکه با توجه به مکانیزمی که دارد برای عبور سیال از خود نیاز به حداقل فشاری دارد تا سوپاپ موجود در این مدل توری مسیررا باز کند و سوپاپ آن به گونه ای عمل می کند که با فشار بالا تر از میزان تنظیم شده مسیر خروج را باز می کند

 در زمان که سمپاشی ، سیال به راحتی از سوپاپ عبور می کند و به محض قطع فشار در سیال مسیر خروج به واسطه سوپاپ توری مسدود می شود تا سیال موجود در لوله های انتقال از خروجی نازل تخلیه نشود .

این گونه صافی های سوپاپدار بیشتر در سمپاش های بالدار مورد استفاده قرار می گیرد ،این امر به واسطه وجود طول مسیر بالایی که این گونه سمپاش ها برای انتقال سم در مکانیزم خود دارند مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که به واسطه اختلاف فشاری در مسیر لوله ها با فشار اتمسفر وجود دارد تمام سیال موجود در مسیر از مجرای خروجی نازل ها تخلیه می شود .

 توری سوپاپدار نازل با بدنه ای پلاستیک و توری استیل ساخته شده است و در داخل خود دارای سیستم فنربندی جهت سوپاپ کردن مسیر می باشد .

 توری استیل در این صافی برای جلوگیری از عبور ذرات و جلوگیری از مسدود شدن خروجی نازل می باشد .

 در زمان استفاده از این توری باید به ارتفاع این توری توجه کنید تا در پایه نازل شما جای گیرد . این نازل دارای ارتفاع 15 میلیمتر می باشد .

 صافی سوپاپدار نازل فوق ساخت کشور چین می باشد و دارای کیفیت قابل قبولی می باشد .

 از شما دوست عزیز خواهشمندیم در صورت وجود نظر ویا پیشنهادی در رابطه با صافی سوپاپدار نازل ، نظر خود را در قسمت نظرات محصول وارد نمایید .

مشخصات فنی توری سوپاپدار نازل

مشخصات فنی توریه نازل
محل مصرف بوم
جنس بدنه پلیمر - استیل
فشارکاری 8bar
عمر مفید 150hr
نوع صافی توری استیل
سوپاپ دارد
ابعاد 2.2cm*1.4cm
وزن 2g
سایر مشخصات

پرسش و پاسخ توری سوپاپدار نازل


نظرات توری سوپاپدار نازل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: نازل, سمپاش, صافی, سوپاپدار, صافی سوپاپدار, بوم, توری نازل, توری