. شیرفشارشکن ایتالیا

شیرفشارشکن ایتالیا

کد قطعه: 2009

  • جنس بدنه پلیمر
  • سازنده برتولینی ایتالیا
  • خروجی 2
موارد بیشتر
  • تولیدکننده: ایتالیا
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 6
قیمت: 4,600,000 تومان

نقد و بررسی شیرفشارشکن ایتالیا

 شیر فشارشکن برتولینی

 شیر فشار شکن یا ریگلاتور برتولینی با توجه به خروجی که دارد دسته بندی می شوند از مهمترین این پارامتر ها ماکزیمم دبی انتقالی ، ماکزیمم فشار و تعداد خروجی می توان نام برد.
  شیر فشارشکن برتولینی فوق با انتقال دبی سیال تا 90 لیتر بردقیقه و تحمل فشار تا 40 بار بیشتر به عنوتن شیر فشار شکن در پمپ هایی با مشخصات پایین تر از این مشخصات نصب می شود که شامل پمپ 330، 530 که عموما مشخصات دبی و فشار آن ها پایین تر از مشخصات ماکزیمم شیر فوق می باشد.
  شیر فشار شکن فوق با توجه به برند خود دارای کیفیت بالایی از نظر تکنولوژی و عملکرد می باشد و به نسبت دارای دقت قابل قبولی می باشد.
 شیر فشارشکن برتولینی دارای مکانیزم تنظیم به وسیله مچی رزوه دار می باشد که می توان با توجه به پیچی بودن آن دقیق تنظیم نمود و برای قطع و وصل نمودن جریان می توان از اهرم کلاچ استفاده نمود. که در زمانی که نیاز یه سمپاشی نیست می توان آن را روی بای پس قرار داد تا از عبور سیال جلوگیری نماید.
  برای مشاهده فشار سیستم و تنظیم آن روی فشار دلخواه روی شیر فشار شکن درجه یا گیج فشاری نصب شده تا فشار تنظیم شده را مشاهده کنیم.
 روی بدنه شیر فشار شکن برتولینی دو عدد شیر ½ برای مسیر مصرف، یک ورودی با رزوه G1/2 که برای نصب به خروجی پمپ می باشد و در انتها خروجی 20 میلیمتری جهت نصب شیلنگ برگشت شیربه مخزن  تعبیه شده است.
 برای نصب شیر به پایه و سطح روی بدنه شیر دو عدد سوراخ با قطر 8.5 میلیمتر وجود دارد که از انها می توان برای نصب استفاده نمود.
 این شیر دارای لوازم یدکی ایرانی و اصلی می باشد و تعمیر نگهداری به نسبت آسان و ارزانی دارد.
 در استفاده از شیرهای کنترل فشار باید قبل از آزاد کردن کلاچ شیر از باز بودن مچی اطمینان حاصل فرمائید چرا که زمانی که فشار بالا باشد در زمان کلاچ کردن لاستیک دیافراگم پمپ آسیب می بیند.

مشخصات فنی شیرفشارشکن ایتالیا

ریگلاتور برتولینی
جنس بدنه پلیمر
سازنده برتولینی ایتالیا
خروجی 2
گیج دارد
نوع گیج عقربه ای
سیستم کلاچ اهرمی
ماکزیمم فشار 40bar
لیتراژ 90l/min
ابعاد 27cm-27cm-6.5cm
وزن 900g
سایر مشخصات

پرسش و پاسخ شیرفشارشکن ایتالیا


نظرات شیرفشارشکن ایتالیا

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: فشار شکن, سمپاش, ایتالیا, ریگلاتور,