. شلنگ پرس شده یک سرخم

شلنگ پرس شده یک سرخم 1/4

کد قطعه: 4006

  • نوع شلنگ چین درجه یک
  • نوع اتصالات سر صاف - سر خم
  • ماکزیمم فشار 200bar
موارد بیشتر
  • تولیدکننده: چین
  • وضعیت : پیش سفارش
  • تعداد موجودی : 0
قیمت: 75,000 تومان

نقد و بررسی شلنگ پرس شده یک سرخم 1/4

شلنگ پرس شده
 شلنگ پرس شده یک سر خم یکی از قطعات پر استفاده در ماشین آلات می باشد که برای حرکت و ایجاد نیرو از نیروی هیدرولیک استفاده می نمایند . که در سایز های متفاوت بسته به نوع عملکرد در سایز های ¼ ، 3/8 ، ½ ، ¾ در بازار برای مصارف صنعتی و کشاورزی موجود می باشد .
 در کشاورزی به واسطه استفاده از تراکتور به عنوان تامین کننده نیرو و توان برای به حرکت در آوردن ماشین آلات و ادوات که بخشی از این نیرو توسط نیروی هیدرولیک تامین می شود که برای انتقال آن از شلنگ فشار قوی پرس شده استفاده می نمایند و بخش دیگر به واسطه دوران pto تراکتور و انتقال آن به واسطه گاردان می باشد .
 در اتصالات شلنگ های فشار قوی برای یک اتصال ایمن و با اطمینان ، مهره دنباله های شلنگ را به واسطه پرس هیدرولیک روی شلنگ نصب می نمایند تا در فشار های احتمالی از این نقطه نشتی ایجاد نشود . این شلنگ های با توجه به فشار کاری تا 200 بار را می تواند تحمل نماید .
 مهره دنباله ها در دونوع می باشند که بسته به مصرف باید انتخاب شوند که از جمله این مهره دنبال ها می توان به مهره دنباله صاف و مهره  دنباله خم اشاره نمود .
 شلنگ پرس شده یک سر خم با توجه به نیاز بازار از جنس شلنگ درجه یک چین می باشد و مهره دنباله های آن هم از جنس اصلی می باشد .
برای تهیه شلنگ فشار قوی هیدرولیک آماده ، باید به سایز شلنگ و مهره دنباله آن توجه نمایید که
شرکت کاشت پلاس با توجه به نیاز بازار به شلنگ پرس شده آماده در سایز و طول های متفاوت آماده نموده و به شما مشتری عزیز ارائه می نماید .
با توجه به تنوع محصولات در این بخش در صورت نیاز به سایر سایز ها و یا شخصی سازی سفارش می توانید برای تهیه شلنگ فشار قوی پرس شده با کارشناس های ما تماس حاصل فرمایید .

مشخصات فنی شلنگ پرس شده یک سرخم 1/4

مشخصات شلنگ پرس شده
نوع شلنگ چین درجه یک
نوع اتصالات سر صاف - سر خم
ماکزیمم فشار 200bar
طول شلنگ انتخابی

پرسش و پاسخ شلنگ پرس شده یک سرخم 1/4


نظرات شلنگ پرس شده یک سرخم 1/4

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: شلنگ, فشار قوی