. پرکن صافی دار مخزن

پرکن صافی دار مخزن

کد قطعه: 4009

  • تولیدکننده: ایران
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 200
قیمت: 147,000 تومان

نقد و بررسی پرکن صافی دار مخزن

پرکن صافی دار مخزن

 پرکن صافی دار مخزن فوق مورد استفاده در سمپاش های پشت تراکتوری می باشد که در زمان پر کردن مخزن بتوانند در کمترین زمان ممکن مخزن خود را پر کنند. در سمپاشی به واسطه وسعت زمین های کشاورزی این امر به کرات انجام می شود.
در بازار امروز مدل های متفاوتی از پرکن در دسترس می باشد که یکی از پر کاربرد ترین آن ها پرکن روی مخزن و یا این مدل پرکن می باشد که برای مکش باید آن را داخل آب قرار داد.
 پرکن صافی دار مخزن دارای چهار بخش می باشد که شامل بخش های ذیل می باشد.
 بخش ورودی
 این بخش از فلز سرب ساخته شده است تا با ایجاد وزن باعث غوطه ورشدن پرکن داخل آب گردد. در این قسمت می توان شلنگی که سر دیگر آن به شیر فشارشکن نصب شده را به واسطه رزوه ½ نصب نمود.
 نازل پر کن
 در نمونه های قدیمی این مدل پر کن به واسطه یک پارچه بودن نازل و بدنه پرکن در صورت گرفتگی یا فرسایش سوراخ نازل دچار مشکلات فراوانی می شدیم، حال با قرار دادن نازل مجزای برنجی روی این پر کن می توان آن را باز نمود و تمیز یا تعویض نمود.
 صافی پر کن
 صافی در پر کن صافی دار مخزن یکی از بهترین حسن ها را به ارمغان آورده به این شکل که در نمونه پر کن چدنی قدیم در زمان پر کردن مخزن شن و ماسه و دیگر ذرات معلق در آب را به داخل مخزن انتقال می داد و در ادامه عملیات سمپاشی را با مشکل رو برو می نمود. این صافی با مش بندی و بدنه ای پلاستیکی و تور مقاوم می تواند در برابر ورود این گونه ذرات مقابله نماید.
 بدنه انتقال پرکن
 برای تکمیل شدن این محصول که قسمت ورودی را به خروجی نصب نماید یک قسمت پلاستیکی مقاوم وجود دارد که شلنگ خرطومی خروجی را روی آن با بست نصب می نمایند، و به واسطه رزوه خود به قسمت ورودی بسته می شود.
 عملکرد پرکن صافی دار مخزن
  برای پر کردن مخزن سمپاش ابتدا باید شلنگی که یک سر آن به شیر فشار شکن سمپاش نصب می باشد را  به واسطه مهره ½ به قسمت ورودی پر کن نصب نماییم سپس و سر دیگر پرکن را به شلنگ خرطومی نصب نماییم. سر دیگر شلنگ خرطومی را به داخل مخزن انداخته و پرکن مخزن را داخل آب انداخته ، حال شیر مربوطه را روی شیر فشار شکن باز نموده و کلاچ شیر فشار شکن را درگیر می نماییم.
 این امر باعث می شود تا آب به داخل مخزن مکش شود و در کمترین زمان ممکن مخزن پر گردد.

پرسش و پاسخ پرکن صافی دار مخزن


نظرات پرکن صافی دار مخزن

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: پرکن, یدکی