. پرکن مخزن سمپاش

پرکن روی مخزن ترک

کد قطعه: 10007

  • تولیدکننده: ترکیه
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 49
قیمت: 425,000 تومان

نقد و بررسی پرکن روی مخزن ترک

پرکن مخزن سمپاش ترک

 در زمان سمپاشی زمان بسیار حائز اهمیت می باشد پس پرکن مخزن سمپاش یکی از قطعات حیاتی در سمپاش  به شمار می رود دراین رابطه به علت محدود بودن لیتراژ، مخزن را باید به صورت مداوم توسط یک حوضچه تغذیه کرد تا وقفه آنچنانی بین عملیات سمپاشی پیش نیاید. پرکن مخزن سمپاش فوق قابلیت این را دارد تا بدون نیاز به پمپ اضافی در سمپاش و بااستفاده از نیروی پمپ موجود در سم پاش در زمان بسیار کم حجم زیادی از آب را به داخل مخزن انتقال دهد.  
پرکن قطعه ای پلاستیکی که در بالا ترین قسمت مخزن نصب می شود این مدل پرکن به واسطه باز کردن شیر مربوط به پرکن و ایجاد خلاء در مسیر باعث مکش در مدار می شود. در زمانی که قسمت فیلتردار شلنگ یرکن درون حوضچه باشد باعث مکش و انتقال آب از حوضچه به مخزن می شود.
پرکن مخزن سمپاش دارای مجرای مکش می باشد که به واسطه درب بسته می باشد و در زمان پر کردن مخزن شلنگی که یک سر آن دارای فیلتر پرکن و سر دیگر آن دارای رابط مخصوص پر کن می باشد را به قسمت مکش پرکن وصل کرده و سر فیلتر دار شلنگ را درون حوضچه می اندازیم حال شیر پر کن را باز می کنیم تا فرآیند مکش آغاز شود.( پس از باز کردن شیر باید کلاچ ریگلاتور را در گیر کنید ).
پرکن مخزن سمپاش  فوق دارای لوله ½  به طول 45 سانتی متر می باشد تا خروجی پرکن به کف مخزن نزدیک شود که در ایجاد خلاء سیستم حائز اهمیت می باشد در انتهای این لوله پلاستیکی در پوش لولایی وجود دارد که در زمان پر شدن مخزن مانع برگشت آب به داخل پر کن می شود.
 پرکن مخزن سمپاش فوق ساخت کشور ترکیه می باشد که دارای کیفیت ساخت خوبی می باشد.

پرسش و پاسخ پرکن روی مخزن ترک


نظرات پرکن روی مخزن ترک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: پرکن, یدکی سمپاش, ترک