. نازل سه طرفه

نازل سه طرفه

کد قطعه: 5014

  • تولیدکننده: ایتالیا
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 30
قیمت: 430,000 تومان

نقد و بررسی نازل سه طرفه

  نازل سه طرفه بوم
 در کشاورزی به دلیل تنوع و نوع سمپاشی نیاز به تغییر در تیجت های نازل داریم که معمولا در سمپاش های بالدار از نازل سه طرفه بوم استفاده می کنند تا در زمان های خاص نوع زاویه و پاشش را بدون باز وبست کردن نازل عوض کنند که این امر باعث سرعت در تغییر وضعیت و عدم حمل قطعات اضافی همراه سمپاش می شود. البته جهت تمیز کردن تیجت ها از هر گونه گرفتگی و در عین حالا تمیز کردن صافی نازل به واسطه نوع طراحی که در کلاهک نازل شده می توان با نیروی و چرخاندن کلاهک نازل در خلاف عقربه های ساعت کلاهک را باز کرده و پس از تعویض تیجت یا تمیزکاری آن دوباره آن را سر جای خود بست و کار را ادامه داد.
 نازل سه طرفه بوم دارای سه راه خروجی می باشد که در زمان مصرف هر خروجی را باید به صورت عمودی به سمت پایین قرار دهیم. روی هر طرف نازل سه طرفه بوم یک عدد تیجت، صافی سوپاپ دار و واشر آبندی وجود دارد که هر طرف می تواند پاششی متفاوت نسبت به طرف دیگر داشته باشد. طرفین دارای تیجت با سایز 02 با زاویه پاشش 110 درجه، تیجت با سایز 03 با زاویه پاشش 110 درجه و تیجت 06 با زاویه پاشش 110 درجه می باشد. این تنوع باعث میشود در سمپاشی در شرایط مختلف سرعت کار افزایش پیدا کند.
 نازل سه طرفه بوم دارای بدنه ای از جنس پلی اتیلن می باشد که می تواند تا فشار 20 بار را تحمل کند روی بدنه این نازل بست لوله وجود دارد که به واسطه یک لولا به همراه یک پیچ می توان نازل را روی لوله ثابت کنیم. نازل سه طرفه بوم ایتالیایی فوق دارای سوپاپ ضد چکه می باشد که در زمان قطع مسیر سم از شیر فشار شکن محلول مانده در لوله ها و شلنگ ها از نازل تخلیه نشود.

پرسش و پاسخ نازل سه طرفه


نظرات نازل سه طرفه

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: نازل, سمپاش