. شیشه روغن پمپ 530

شیشه روغن پمپ 530

کد قطعه: 3031

  • سازنده ایران
  • جنس بدنه پلیمر
  • ابعاد
موارد بیشتر
  • تولیدکننده: ایران
  • وضعیت : موجود
  • تعداد موجودی : 92
قیمت: 85,000 تومان

نقد و بررسی شیشه روغن پمپ 530

شیشه روغن پمپ 530 ایتالیا

 شیشه روغن پمپ 530 ایتالیا از جمله قطعات موجود در پمپ 530 می باشد که می توان به آن اشاره نمود که در قسمت بیرونی پمپ نصب می شود.
 روی این شیشه دارای علائمی می باشد که در پایین ترین قسمت MIN   و در بالا  MAX که نشان دهده حداقل و حداکثر میزان روغن موجود در پمپ را نشان می دهد. که باید میزان روغن بین این دو علائم باشد تا در عملکرد پمپ خللی ایجاد نشود.
 شیشه روغن پمپ 530 از جنس پلیمر شفاف می باشد تا رنگ و میزان روغن را به خوبی نشان دهد و این شیشه دارای درب پیچی می باشد که با باز کردن آن می توان از این طریق در صورت تعویض روغن ویا کمبود میزان روغن به پمپ اضافه نمود.
 شیشه روغن پمپ 530 در قسمت پایین خود دارای یک زائده میی باشد که داخل سوراخ کناری پمپ جازده می شود و توسط دو عدد پیچ به بدنه ثابت می شود باید توجه کرد که در زمان جا زدن اورینگ روی زائده به درستی نصب شده باشد تا به خوبی بتواند کار آبندی را انجام دهد.
همانطور که می دانید روغن پمپ را در زمان خرید در اولین فرصت بعد از کار کرد پمپ تا 50 ساعت باید تعویض شود چون در زمان آبندی و شروع به کار پمپ روغن دارای میزانی براده خواهد شد و این روغن برای پمپ مضر خواهد بود و بعد از این تعویض تعویض روغن هر 500 ساعت خواهد بود البته این زمان به کیفیت روغن استفاده شده هم بستگی دارد.
 از مشخصات شیشه روغن ایرانی که شباهت زیادی به نمونه اصلی خود دارد ولی نکاتی مانند کیفیت شیشه و عدم درج درجه روغن را می توان نام برد.
 خرابی و دلیل تعویض شیشه روغن اغلب به دلیل بر خورد قطعه ای با آن ویا کدر شدن شیشه که در زمان چک کردن کیفیت روغن خوب دیده نمی شود. که برای تعویض آن ابتدا روغن باغی مانده در آن را تخلیه می کنیم سپس پیچ های پاییی شیشه را باز کرده و شیشه جدید را جایگزین آن می کنیم و دوباره پیچ ها را سر جای خود به صورتی می بندیم که در اثر فشار اضافی باعث ایجاد ترک در آن نشود.

مشخصات فنی شیشه روغن پمپ 530

مشخصات فنی بدنه شیرفشار شکن
سازنده ایران
جنس بدنه پلیمر
ابعاد
وزن 90g
سایر مشخصات

پرسش و پاسخ شیشه روغن پمپ 530


نظرات شیشه روغن پمپ 530

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: شیشه روغن, یدکی پمپ, یدکی, قطعات یدکی, پمپ 530